مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:502023-08-29اقتصادي

7 پروژه عمرانی و عام المنفعه در آستارا افتتاح شد


در ششمین روز از هفته دولت، 7 پروژه عمرانی و عام المنفعه آستارا با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا و مسئولان دستگاه های اجرایی افتتاح شد.

- ظهر سه شنبه و با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا و مسئولان دستگاه های اجرایی، 7 پروژه عمرانی و عام المنفعه در شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

محمدرضا شهاب زاده امروز در آیین افتتاح این طرح های عام المنفعه در جمع خبرنگاران گفت: در بخش های مختلف توسط دستگاه های اجرایی گوناگون شهرستان آستارا، چندین پروژه خوب عمرانی و عام المنفعه در سطح این شهرستان مرزی انجام شده است و توسعه زیر ساخت ها را با هدف رفاه شهروندان دنبال می کنیم.

وی گفت: بسیار جای خوشحالی است که دولت در کنار خادمین مردم در دستگاه های اجرایی با هدف ارتقای سرانه توسعه ای، رفاه و معیشت مردم شهرستان مرزی آستارا این طرح های شهری و روستایی اثر گذار را اجرایی کرده است.

سرپرست فرمانداری آستارا با بیان اینکه از همه فرصت ها و ظرفیت ها برای خدمت به مردم شهرستان آستارا بهره می بریم اظهار کرد: باید قدر پیشرفت های انقلاب اسلامی را بدانیم و موفقیت ها را به نسل جوان یادآور کنیم.

شهاب زاده تصریح کرد: دولت سیزدهم نیز با شعار دولت مردمی دکتر رییسی با تمام توان پای کار است و در خدمت مردم هستند و پروژه های در زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 پروژه عمرانی و عام المنفعه در آستارا افتتاح شد

7 پروژه عمرانی و عام المنفعه در آستارا افتتاح شد